przypinki reklamowe na zamówienie MCC Medale

Jak budować przynależność pracowników do firmy?

Osoba zatrudniona na pełen etat spędza w miejscu pracy 40 godzin tygodniowo. Choć to całkiem sporo, okazuje się, że czas nie ma większego przełożenia na poczucie przynależności do organizacji. Pracodawca musi więc zadbać o to, aby budować je w inny sposób, tym samym tworząc silny i zgrany zespół, dzięki któremu firma będzie się rozwijać.

Firma to ludzie

Specjaliści do spraw pracowniczych oraz rynku pracy nie mają wątpliwości – pracodawca, chcąc zatrzymać w firmie pracownika, musi dbać nie tylko o odpowiednią atmosferę czy godne wynagrodzenie, lecz również o poczucie przynależności do organizacji. Wbrew pozorom to właśnie ten ostatni aspekt sprawia najwięcej trudności, a okazuje się jednym z ważniejszych w budowaniu silnego, zgranego zespołu. Przynależność należy rozumieć w kilku wymiarach. 

Z jednej strony pracownik musi widzieć, że jego wysiłek przyczynia się do osiągania przez firmę sukcesów. Z drugiej strony, musi on poczuć się zauważony, a także doceniony przez pracodawcę. Nie chodzi tutaj wyłącznie o przyznawanie okresowych premii czy organizowanie imprez integracyjnych – duże znaczenie mają tutaj drobne gesty, które pozwalają zatrudnionym poczuć się częścią zespołu, a tym samym całej struktury organizacyjnej. Dobrym wyborem będą przygotowane na zamówienie przypinki, które pozwolą jednocześnie dumnie reprezentować zakład pracy.

przypinki reklamowe na zamówienie
Producent przypinek na zamówienie – MCC Medale

W jaki sposób przypinki pozwalają budować poczucie przynależności do firmy?

Przypinki to niewielkich rozmiarów akcesoria ozdobne, które pomimo swoich małych rozmiarów pozwalają wyróżnić się na tle innych. Nosi się je przypięte do klapy marynarki bądź koszuli czy koszulki, w zależności od sytuacji oraz od tego, czy w danej firmie obowiązuje konkretny dress code. 

Zobacz też:  Praca Grajewo - na jakie oferty pracy można liczyć w Grajewie?

Niektórzy pracodawcy wymagają od swoich pracowników noszenia przypinek na ważniejsze spotkania biznesowe, inni sugerują, by zakładać je także na co dzień, będąc w pracy. Przypinki stały się symbolem amerykańskich korporacji, których przedstawiciele wręczają je nowo przyjętym osobom w pierwszym dniu pracy. Okazuje się, że ten niewielki gest pozwala początkującym poczuć się o wiele pewniej, a dodatkowo zwiększa zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Przypinki noszone są przez nich z dumą, nawet jeśli nie wymaga tego regulamin firmy. Warto mieć na uwadze, że jednocześnie podnoszą one prestiż organizacji w oczach kontrahentów, klientów czy partnerów biznesowych.

Jak zamówić przypinki?

Przypinki na zamówienie stanowią doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy, bez względu na to, ilu pracowników zatrudnia. Procedura zaprojektowania pinsów oraz złożenia zamówienia jest bardzo prosta. Pracodawca ma możliwość we własnym zakresie przedstawić propozycję tego, jak mają wyglądać przypinki. W razie wątpliwości projekt konsultowany jest ze specjalistą – grafikiem. 

Zazwyczaj pinsy przedstawiają jedynie nazwę organizacji oraz ewentualnie jej logo. Ważna jest przede wszystkim forma, a nie treść, zwłaszcza w nadmiernych ilościach. Następnie projekt oddawany jest do realizacji, klient natomiast otrzymuje gotowe przypinki w ciągu kilkunastu dni, w zależności od wielkości zamówienia. Przygotowywane są one zgodnie z ponad 400-letnią tradycją polskiej sztuki odlewniczej, co sprawia, że charakteryzuje je najwyższa jakość i trwałość. Choć są to niewielkie elementy, to dzięki wyrazistym kolorom i dbałości o detale można je dostrzec nawet z oddali.

Kiedy wręczyć pracownikom przypinki?

Przypinki wykonane na zamówienie można wręczyć pracownikom w dowolnym momencie – niektórzy pracodawcy dodają je do tak zwanego „zestawu startowego” dla nowo zatrudnionych, inni obdarowują nimi osoby zasłużone, pracujące w zakładzie przez określony czas. 

Dobrze jednak, aby każdy zatrudniony otrzymał tego typu element ozdobny, który pozwoli zwiększyć stopień poczucia przynależności do organizacji. Pozwoli to uniknąć nadmiernej rotacji pracowników, która niekorzystnie wpływa na ogólną sytuację firmy, w tym również finansową. Tymczasem zgrany, silny zespół pomaga osiągać kolejne sukcesy na arenie krajowej, a nawet międzynarodowej.

Zobacz też:  Program CRM dla Aagentów ubezpieczeniowych - czym kierować się podczas wyboru?


Zobacz także:
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też